- 90-dniowy okres karencji!
- Bardzo duży asortyment towarów dostępnych natychmiastowo z magazynu
- 2-letnia Gwarancja!
You can compare a maximum of 3 products
Kółko stałe z czarnej elastycznej gumy 125 mm - 300 kg
To koło PU (poliuretanowe) ma średnicę 100 mm i nośność 180 kg. Opona jest wykonana z poliuretanu, a rdzeń koła z polipropylenu, dzięki czemu dobrze nadaje się do różnych zastosowań, w których wymagana jest większa nośność.
Ten poliuretanowy zestaw kołowy skrętny ma średnicę 100 mm i nośność 180 kg. Opona jest wykonana z poliuretanu, a rdzeń koła z polipropylenu, dzięki czemu doskonale nadaje się do różnych zastosowań, w których wymagana jest większa nośność.
Zestaw kołowy do dużych obciążeń z hamulcem to zestaw skrętny z hamulcem o średnicy 250 mm i nośności 800 kg na koło. Opona jest wykonana z poliuretanu, a korpus z aluminium.
Wytrzymałe kółko stałe o średnicy 250 mm i nośności 800 kg na koło. Opona wykonana jest z poliuretanu, a korpus z aluminium.
Zestaw kołowy do dużych obciążeń z hamulcem to zestaw skrętny z hamulcem o średnicy 200 mm i nośności 800 kg na koło. Opona jest wykonana z poliuretanu, a korpus z aluminium.
Wytrzymałe kółko stałe o średnicy 200 mm i nośności 800 kg na koło. Opona wykonana jest z poliuretanu, a korpus z aluminium.
Kółko do dużych obciążeń o średnicy 125 mm i nośności 500 kg na koło. Opona jest wykonana z poliuretanu, a korpus kółka z aluminium.
Wytrzymałe kółko stałe o średnicy 125 mm i nośności 500 kg. Opona wykonana jest z poliuretanu, a korpus z aluminium.
Koło do dużych obciążeń z hamulcem o średnicy 200 mm i nośności 1300 kg na koło. Koło jest wykonane w całości z nylonu - poliamidu.
Zestaw kołowy skrętny do dużych obciążeń o średnicy 200 mm i nośności 1300 kg na koło. Kółko jest wykonane w całości z nylonu - poliamidu.
Wytrzymałe koło odbojowe o średnicy 200 mm i nośności 1300 kg na koło. Koło jest wykonane w całości z nylonu - poliamidu.
Wytrzymałe koło odbojowe o średnicy 150 mm i nośności 1000 kg na koło. Koło jest wykonane w całości z nylonu - poliamidu.
Zestaw kołowy skrętny do dużych obciążeń z hamulcem o doskonałej jakości, średnicy 200 mm i nośności 800 kg na koło. Kółko do dużych obciążeń jest wykonane w całości z nylonu i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
Zestaw kołowy skrętny do dużych obciążeń o doskonałej jakości, średnicy 200 mm i nośności 800 kg na koło. Kółko do dużych obciążeń jest wykonane w całości z nylonu i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
To wysokiej jakości kółko stałe do dużych obciążeń ma średnicę 200 mm i nośność 800 kg na kółko. Kółko jest w całości nylonowe i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
Koło do dużych obciążeń z hamulcem o doskonałej jakości, o średnicy 150 mm i nośności 700 kg na koło. Koło do dużych obciążeń jest wykonane w całości z nylonu i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
To wysokiej jakości kółko stałe do dużych obciążeń ma średnicę 150 mm i nośność 700 kg na kółko. Kółko jest w całości nylonowe i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
Kółko obrotowe do dużych obciążeń o doskonałej jakości, średnicy 125 mm i nośności 550 kg na kółko. Kółko do dużych obciążeń jest wykonane w całości z nylonu i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
To wysokiej jakości kółko stałe do dużych obciążeń ma średnicę 125 mm i nośność 550 kg na kółko. Kółko jest w całości nylonowe i doskonale nadaje się do gładkich podłóg.
To luźne nylonowe koło ma średnicę 125 mm i ładowność 250 kg. Koło to jest wykonane w całości z nylonu, dlatego idealnie nadaje się do jazdy po twardych i płaskich powierzchniach o niskim oporze toczenia.
To luźne nylonowe koło ma średnicę 100 mm i ładowność 200 kg. Koło to jest wykonane w całości z nylonu, dlatego idealnie nadaje się do jazdy po twardych i płaskich powierzchniach o niskim oporze toczenia.
To nylonowe kółko o średnicy 100 mm i nośności 200 kg jest wykonane w całości z nylonu. Doskonale nadaje się do jazdy po twardych i płaskich powierzchniach, zapewniając niski opór toczenia.
To nylonowe kółko stałe ma średnicę 100 mm i nośność 200 kg. Wykonane w całości z nylonu kółko doskonale nadaje się do jazdy po twardych i płaskich powierzchniach, charakteryzując się niskim oporem toczenia.